ماهی پرنده چیست؟
mehrshadhanafi.lxb.ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
mehrshadhanafi.mahtarin.com
تاریخ : یک شنبه 15 بهمن 1391
بازدید : 752
نویسنده : مهرشاد حنفی

 

 

ماهی پرنده

 

 

نوعی ماهی وجود دارد که تا ارتفاع خیلی کمی می تواند بپرد.این ماهی ماهی پرنده نام دارد.ماهی پرنده نمی تواند مانند پرندگان پرواز کند چون بال ندارد.

 

او ابتدا با سرعت بسیار زیادی در حدود 65 کیلومتر در ساعت بر سطح آب شنا می کند سپس باله های جلویی خود را باز می کند و در ارتفاعی بالاتر از سطح آب به پرواز در می آید. این ماهی در طول پرواز به کمک ماهیچه های باله اش آنها را باز نگه می دارد.اما هنگامی که به سطح آب باز می گردند آنها را به حالت اولیه شان بر می گردانند.

 

معمولی ترین نوع ماهی پرنده 2 باله دارند و در تمام آبهای نواحی استوایی یافت می شوند و 25 سانتی متر طول دارند.بلند ترین ماهی پرنده نیز 45 سانتی متر و 4 باله دارد.و در نزدیکی سواحل کالیفرنیا زندگی می کند.عرض بدن ماهی های پرنده بین 4 تا 5 سانتی متر است.بعضی از اوقات این ماهی ها در هنگام پرواز خود را در خلاف جهت امواج به آنها می کوبند و منظره بسیار زیبایی را به وجود می آورند.برخورد آنها با آب به آنها انرژی بیشتری داده و باعث می شود تا ارتفاع بیشتری را پرواز کنند که معمولا ارتفاع زیادی است.یک ماهی پرنده می تواند در حدود نیم دقیقه پرواز کند.

 

 

ماهی پرنده

 

 

ماهی پرنده

 

 

 

منبع:daneshnamehazad.blogsky.com




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








mehrshadhanafi.loxblog.com
به وبلاگ من خوش آمدید.در این سایت همه چیز وجود دارد مثل بازی.کد تقلب بازی ها.آهنگ.جی تی آی.کارتون.رمان.داستان.علمی.نرم افزار کامپیوتر و آیپد و آیفون و آندروید.ترینر.عکس های خنده دار.فکری.زبان.درسی و آموزشی و ...............من مهرشاد حنفی هستم.لطفا از صفحات دیگر وبلاگ دیدن نمایید و در وبلاگ عضو شوید.در نظر سنجی شرکت کنید.درنظر سنجی (شما کدام یک از مورد های زیر را دوست دارید؟) هر موردی را که بخواهید در وبلاگم میگذارم.راستی منتظر نظرات خوب شما هستم.وبلاگ منو محبوب کنید و به دوستان و آشنایان این وبلاگ را معرفی کنید.اگر هم خواستید مطالبی به وبلاگم اضافه کنید و از بعضی مطالب مخصوص اعضا برخوردار شوید پس در وبلاگم عضو شوید. ((((منتظرم))))

شما کدام یک از مورد های زیر را دوست دارید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mehrshadhanafi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com